Usługi operatorskieSerwis systemów teleinformacyjnyBudowa sieci telefinformacyjnychUsługi programistycznePlatforma VoIPSystemy wideokonferencji

Usługi operatorskie

Nasza oferta skierowana jest do wszystkich, pragnących znacząco usprawnić działanie swojej firmy oraz obniżyć koszty telekomunikacji. Połączenia wykonywane w naszej sieci są darmowe, dlatego jest ona idealnym rozwiązaniem dla firm i instytucji posiadających rozproszone oddziały.

Dzięki zastosowaniu najnowszych rozwiązań z dziedziny telekomunikacji oraz informatyki, możemy zaoferować najwyższą jakość usług. Naszą zaletą jest bardzo duża elastyczność w zakresie ich konfiguracji.

Cenniki

Umowa i regulamin

Panel logowania

Usługi w sieci

Dajemy Państwu nie tylko możliwość wykonywania tańszych połączeń, ale również dostęp do innowacyjnych technologii, usprawniających działanie Państwa przedsiębiorstwa.

Wewnątrz sieci za darmo

Darmowe połączenia w sieci CekoNet niezależnie od pory dnia i godziny umożliwiają stały kontakt ze wszystkimi oddziałami i kluczowymi kontrahentami.

Fax2email

W naszej sieci możliwy jest odbiór faksów poprzez komputer podłączony do sieci Internet. Użytkownik otrzymuje indywidualny numer fax (tak jak w przypadku telefonu istnieje możliwość przypisania wielu numerów, z różnych stref numeracyjnych). Numer ten ma charakter wirtualny. Oznacza to, że przesyłane wiadomości faksowe przekierowywane są na wcześniej ustalony adres email lub grupę adresów i przedstawiane w postaci formatu .pdf (jako załącznik do wiadomości elektronicznej). Siłą tej usługi jest możliwość odbioru faksów poprzez program pocztowy na całym świecie. Skrzynka odbiorcza z wiadomościami faksowymi jest również dostępna w Panelu Klienta. Dzięki temu nie trzeba martwić się o utrzymanie urządzenia faksowego i koszty związane z jego ewentualną eksploatacją.

Email2fax

Usługa odwrotna do Fax2email, która daje możliwość wysłania wiadomości faksowej ze swojego komputera na dowolny numer, pod którym znajduje się urządzenie faksowe lub wirtualny faks opisany powyżej. Wiadomość w postaci pliku z rozszerzeniem .pdf wysyłamy korzystając z Panelu Klienta.

Przekazywanie połączeń

Umożliwia przekazywanie połączeń przychodzących na inny, dowolnie wybrany numer stacjonarny, komórkowy lub numer poczty głosowej.

Przekierowanie połączeń

Umożliwia przekierowanie połączeń przychodzących na inny, dowolnie wybrany numer stacjonarny, komórkowy lub poczty głosowej, gdy nie odbiera się telefonu lub prowadzi inną rozmowę.

Prezentacja numeru dzwoniącego (CLIP)

Daje możliwość identyfikacji numeru rozmówcy. Numer osoby dzwoniącej prezentowany jest na wyświetlaczu telefonu lub komputera (w przypadku korzystania z SoftPhone), przed odebraniem połączenia.

Połączenia oczekujące

System, dyskretnym sygnałem dźwiękowym, informuje w trakcie rozmowy telefonicznej o nowym, oczekującym połączeniu.

Poczta głosowa - voice2email

Usługa, która umożliwia pozostawienie przez osobę dzwoniącą dowolnej wiadomości głosowej, gdy nie odbiera się telefonu lub prowadzi inną rozmowę. Wiadomość ta jest następnie przesyłana na zadeklarowany wcześniej adres lub grupę adresów email, dzięki czemu można ją odsłuchać w dowolnym miejscu na świecie.

IVR Queue

Dana funkcja umożliwia stworzenie dowolnie wybranej metody łączenia się Klientów z poszczególnymi konsultantami, bądź działami. Pozwala ustalić, z którym konsultantem Klient ma się łączyć w pierwszej kolejności oraz do kogo będzie przełączony, gdy domyślny numer będzie zajęty. Podczas oczekiwania na połączenie rozmówcę informuje się o tym, które miejsce aktualnie zajmuje w kolejce.

IVR Switch

Dzięki danej usłudze Twoim kontrahenci zostaną przywitani miłą zapowiedzią głosową, dowiedzą się o nowościach oferowanych przez Twoją firmę i będa mogli wybrać dział, z którym chcą się połączyć. Po godzinach pracy informacje będą przekazywane poprzez nagrane komunikaty słowne.

Dial-Up

Usługa ta pozwala realizować połączenia telefoniczne z dowolnego miejsca na świecie. Opłaty naliczane są wg stawek, jakie posiadają Państwo w naszej sieci. Połączenia są billingowane na konto, które zostanie wybrane w procesie aktywacji usługi w Panelu Klienta.