Contact CenterCentrale telefoniczneKonwerter H323/SIPUsługi programistyczneSerwis systemów teleinformacyjnyBudowa sieci telefinformacyjnychPlatforma VoIPUsługi operatorskieSystemy wideokonferencjieSupport

Pracownicy mobilni

Skuteczna komunikacja z klientami jest dzisiaj kluczem do sukcesu w każdej branży. Pojawia się więc konieczność zapewnienia ciągłej dostępności pracowników, niezależnie od miejsca, w którym się znajdują.

Oczywistym rozwiązaniem wydaje się być posiadanie telefonu komórkowego, ale czy jest to wystarczające?

Idea łączności dla pracowników mobilnych jest szersza, niż tylko dostępność pod numerem telefonu komórkowego. Z punktu widzenia klienta, próbującego podjąć kontakt, pracownik powinien być dostępny również pod numerem stacjonarnym, pod numerem infolinii, powinien obsługiwać Biuro Obsługi Klienta, itd. Krótko mówiąc, powinien być dostępny zawsze, niezależnie od numeru telefonu, na który zadzwonił klient. Jednym z aspektów zasadności takiego rozwiązania jest dbanie o wizerunek firmy. Klienci mogą negatywnie odbierać fakt wykonywania połączeń tylko na telefony komórkowe. Czy taka firma w ogóle istnieje? Czy posiada własne biuro? Jaka jest stabilność zatrudnienia w takiej firmie? Takie i inne pytania mogą się pojawić u wielu klientów.

Rozwiązaniem przedstawionych problemów jest pełna integracja usług telekomunikacji mobilnej z systemem telekomunikacyjnym firmy.

Nasza firma oferuje rozwiązania, w których pracownik dostępny pod telefonem komórkowym lub każdym innym, ma możliwość odbierania i wykonywania połączeń telefonicznych w obrębie jednego systemu telekomunikacyjnego firmy (jednej centrali telefonicznej PBX).

Przykładem takiego rozwiązania jest praca zdalna konsultantów Call Center. Z uwagi na koszty utrzymania stanowiska Call Center w biurze, konsultanci mogą pracować w domu, w samochodzie i w innych miejscach pod dowolnym numerem telefonu. Klienci będą łączyli się z systemem IVR, następnie wybiorą opcję połączenie z konsultantem, a połączenie tak naprawdę trafi na telefon komórkowy konsultanta. Po odebraniu takiego połączenia konsultant będzie miał do dyspozycji wszystkie opcje jakie posiadałby korzystając z telefonu znajdującego się w jego miejscu pracy.