Konwerter H323/SIPContact CenterCentrale telefoniczneUsługi programistyczneSerwis systemów teleinformacyjnyBudowa sieci telefinformacyjnychPlatforma VoIPUsługi operatorskieSystemy wideokonferencjieSupport

Konwerter H323/SIP

Aby sprostać wymaganiom klientów, usługodawcy Call Center muszą integrować swoje systemy Call Contact Center z systemami klientów na poziomie łączy telekomunikacyjnych. Zastosowanie tradycyjnych łączy E1 jest obarczone stosunkowo wysokimi kosztami, dlatego warto zastosować technologię jaką jest telefonia VoIP. Liczne systemy telekomunikacyjne nie posiadają jednak popularnego protokołu SIP, a jedynie H323. Protokół SIP może nie być dostępny ze względów wysokich kosztów licencji lub braku możliwości technologicznych. W odróżnieniu od konkurencji, posiadamy własne rozwiązania programowe specjalizowanych konwerterów H323-SIP. Pozwalają one na realizację nawet do 500 jednoczesnych połączeń telefonicznych, a także wspierają niestandardowe funkcjonalności wprowadzone przez innych producentów. Na szczególną uwagę zasługują rozwiązania dla systemów AVAYA.