Contact CenterCentrale telefoniczneKonwerter H323/SIPUsługi programistyczneSerwis systemów teleinformacyjnyBudowa sieci telefinformacyjnychPlatforma VoIPUsługi operatorskieSystemy wideokonferencjieSupport

Biuro Obsługi Klienta

Popularyzacja rozwiązań telekomunikacyjnych i informatycznych przyczyniła się do upowszechnienia telefonicznej obsługi klientów. Biura Obsługi Klienta funkcjonujące w oparciu o rozwiązania telefoniczne jeszcze do niedawna były domeną dużych firm, korporacji oraz banków. Obecnie niskie koszty systemów telekomunikacyjnych wykorzystywanych w BOK, przyczyniły się do wdrożenia telefonicznej obsługi klienta także w mikro przedsiębiorstwach.

Od 5 lat oferujemy kompleksowe rozwiązania systemów do obsługi telefonicznych Biur Obsługi Klienta - niezależnie od branży, wielkości przedsiębiorstwa lub instytucji. Podstawowymi zaletami oferowanych przez nas systemów są:

  • Wysoka funkcjonalność
  • Niskie koszty wdrożenia
  • Nieograniczona skalowalność
  • Niezawodność
  • Intuicyjna administracja i konfiguracja

W celu zbudowania profesjonalnego systemu dla BOK, można skorzystać z następujących modułów oferowanych przez naszą firmę:

  • Centrala telefoniczna CETEKOM PBX – zapewnia obsługę połączeń telefonicznych przychodzących i wychodzących. Jej główne zalety to:
    • Intuicyjna, okienkowa aplikacja konfiguracyjna pozwalająca na kompletną konfigurację wszystkich elementów centrali telefonicznej
    • Centralne zarządzanie całą infrastrukturą
    • Duża wydajność
  • Moduł IVR (Interactive Voice Response), czyli menu obsługi głosowej – zapewnia automatyczną, głosową obsługę klienta. Jest to moduł zintegrowany z centralą CETEKOM PBX. Charakterystyczne cechy tego rozwiązania to:
    • graficzny edytor menu IVR
    • dowolna liczba rozgałęzień – struktury wielopoziomowe
    • wsparcie dla wielojęzykowości
    • obsługa nagrań głosowych dowolnej długości
    • zaawansowane warunki czasowe
    • możliwość integracji z syntezatorem mowy, w szczególności z IVONA
    • możliwość integracji z bazami danych klientów, co daje możliwość:
      • uwierzytelnianie kodem autoryzacyjnym
      • wprowadzanie i weryfikacja unikatowych kodów klienta – przekazywanie kodu klienta do konsultanta w celu szybszego odnalezienia jego karty w systemie zarządzania kontaktami
      • funkcjonalności pre-paid – np. naliczanie kosztów konsultacji telefonicznych
      • automatyczne sprawdzanie stanu konta
  • Moduł ACD (Automatic Call Distribution) obsługujący dystrybucję połączeń do konsultantów wg określonej strategii i innych parametrów. Jest to moduł zintegrowany z CETEKOM PBX
  • Moduł monitorowania – zapewnia ciągły podgląd pracy BOK w czasie rzeczywistym. Jest to moduł wbudowany do aplikacji CETEKOM Contact Center. Główne zalety tego modułu to:
    • graficzna prezentacja bieżących statystyk związanych z pracą BOK
    • bieżący status połączeń telefonicznych w kolejkach i IVR
    • bieżący status konsultantów w kolejkach
    • zarządzanie połączeniami telefonicznymi w trybie on-line
    • zarządzanie konsultantami w trybie on-line
  • Moduł raportowania – umożliwia tworzenie dowolnych raportów z działania BOK. Do dyspozycji klientów kreator raportów pozwalający na tworzenie raportów o dowolnej zawartości i prezentujących dowolne dane Jest to moduł zintegrowany z aplikacją CETEKOM Contact Center.
  • Panel konsultanta – pozwala na zwiększenie efektywności pracy konsultantów, poprawną obsługę klientów i jej zautomatyzowanie w jednym oknie roboczym. Jest to jeden z modułów aplikacji CETEKOM Contact Center, zawierający następujące pozycje:
    • Karta kontaktu / klienta
    • Historia kontaktów
    • Notatki z rozmów
    • Ankiety
    • Skrypty rozmów
    • Dedykowane formatki pod integrację z zewnętrznym systemem informatycznym (np. oferty, zamówienia, zlecenia)
    • Terminarz
    • Zarządzanie dostępnością w kampanii

Biura Obsługi Klienta bardzo często muszą działać niezawodnie w trybie 24/7. Dlatego, oprócz sprzedaży oprogramowania, sprzętu i usługi wdrożenia, zapewniamy wsparcie serwisowe całego systemu, zabezpieczając tym samym ciągłość realizacji usług przez naszych klientów.