ING Services Polska Sp. z o.o.

W ostatnim kwartale 2013 roku przeprowadziliśmy złożone wdrożenie systemu CETEKOM Contact Center dla obsługi Service Desk obejmujące:

  • dostarczenie produktów CETEKOM PBX, CETEKOM Contact Center
  • instalację oprogramowania serwerowego i klienckiego w środowisku klienta
  • pełną integrację z isniejącą infrastrukturą telekomunikacyjną
  • integrację z IBM MAXIMO zapewniającą automatyzację realizowanych procesów
  • dostarczenie modułów dodatkowych rozszerzających funkcjonalność systemu w kierunku specjalizowanych potrzeb klienta

 

Grupa kapitałowa AGORA S.A.

W latach 2011-2012 przeprowadziliśmy wdrożenie systemu CETEKOM Contact Center obejmujące:

  • dostarczenie produktów CETEKOM PBX, CETEKOM Contact Center, ceteDialer oraz CETEKOM Email Queueing
  • realizacja środowiska zapewniającego pełną redundancję serwerów oraz maksymalną wydajność pracy systemu
  • integracja z istniejącą infrastrukturą telekomunikacyjną
  • integracja z innym system informatycznym klasy CRM

System obsługuje cały ruch przychodzący Call Center, wszystkie menu głosowe IVR, kanał E-mail oraz telemarketing.

 

Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.

Na przełomie roku 2012/2013 przeprowadziliśmy wdrożenie systemu CETEKOM Contact Center obejmujące:

  • dostarczenie produktów CETEKOM PBX, CETEKOM Contact Center, ceteDialer
  • realizacja środowiska zapewniającego pełną redundancję serwerów oraz maksymalną wydajność pracy systemu

System obsługuje ruch przychodzący Call Center, menu głosowe IVR oraz kampanie wychodzące

 

AURALIGHT POLSKA Sp. z o.o.

W styczniu 2013 roku wspólnie z naszym partnerem, firmą Televoice Sp. z o.o. przeprowadziliśmy wdrożenie systemu CETEKOM Contact Center obejmujące:

  • udostępnienie produktów CETEKOM PBX, CETEKOM Contact Center, ceteDialer w modelu SaaS
  • dostosowanie aplikacji do indywidualnych potrzeb klienta wynikających z prowadzonego modelu biznesowego

System jest wykorzystywany w Dziale Telemarketingu, obsługuje ruch przychodzący Call Center oraz kampanie wychodzące.

 

GRECOS HOLIDAY Sp. z o.o.

Na przełomie roku 2012/2013 przeprowadziliśmy wdrożenie systemu CETEKOM Contact Center obejmujące:

  • dostarczenie produktów CETEKOM PBX, CETEKOM Contact Center
  • instalacja sprzętu i wdrożenie telefonii IP w obrębie całej firmy

System obsługuje ruch przychodzący Call Center, menu głosowe IVR oraz back-office