Centrale telefoniczneContact CenterceteDialer - Auto DialerKonwerter H323/SIP

Abonencka centrala telefoniczna CETEKOM IPPBX

 

CETEKOM IPPBX to programowa telefoniczna wirtualna centrala abonencka dostępna w formie BOX na płycie CD, również udostępniana w formie obrazu ISO.

Środowiska pracy:

  • Serwer sprzętowy lub komputer

Dotychczas najbardziej popularny sposób wdrożenia programowej centrali telefonicznej. Oprogramowanie CETEKOM IPPBX instalowane jest na serwerze sprzętowym, komputerze PC lub innym urządzeniu, na którym możliwe jest zainstalowanie systemu operacyjnego Linux (architektura AMD64 lub i386). Tak powstały system (sprzęt + oprogramowanie) staje się wirtualną centralą telefoniczną IP PBX. Zastosowanie rozwiązania sprzętowego pozwala na dodatkową instalację telekomunikacyjnych kart rozszerzeń (PCI). W efekcie powstaje hybrydowa wirtualna centrala telefoniczna z klasycznymi interfejsami telekomunikacyjnymi – ISDN lub POTS.

  • Serwer wirtualny

Coraz częściej stosowany sposób wdrożenia programowej centrali telefonicznej PBX. Oprogramowanie CETEKOM IPPBX instalowane jest na serwerze wirtualnym, w ogólnie dostępnych środowiskach wirtualizacji, np. VMware, XEN, Microsoft Hyper-V, VirtualBox, Red Hat Enterprise Virtualization i innych. Powstały w oparciu o wirtualny serwer system staje się wirtualną centralą telefoniczną IP PBX. Systemu nie można wyposażyć w telekomunikacyjne karty rozszerzeń. Istnieje jednak możliwość wykorzystania tradycyjnych łącz telekomunikacyjnych ISDN lub POTS. W tym celu stosuje się zewnętrzne urządzenia, tzw. bramy. CETEKOM IPPBX komunikuje się z bramą przez sieć komputerową (IP – SIP). Do bramy podłącza się tradycyjne analogowe aparaty telefoniczne lub łącza cyfrowe ISDN lub analogowe POTS operatorów telekomunikacyjnych.

  • SaaS

Oprogramowanie CETEKOM IPPBX udostępniamy także w modelu „oprogramowanie jako usługa”, popularnie nazywane rozwiązaniem centrali telefonicznej w chmurze. Klient nie wykonuje żadnych czynności instalacji oprogramowania centrali telefonicznej na swoim serwerze. Otrzymuje w pełni funkcjonalną centralę telefoniczną IP. W takim rozwiązaniu także istnieje możliwość wykorzystania tradycyjnych łącz telekomunikacyjnych ISDN lub POTS. W tym celu stosuje się zewnętrzne urządzenia, tzw. bramy. CETEKOM IPPBX komunikuje się z bramą przez sieć komputerową (IP – SIP). Do bramy podłącza się tradycyjne analogowe aparaty telefoniczne lub łącza cyfrowe ISDN lub analogowe POTS operatorów telekomunikacyjnych. Bramy instalowane są w siedzibie klienta.

Wirtualna centrala PBX - Cechy charakterystyczne:

  • w standardzie graficzny edytor konfiguracji systemów IVR - możliwe tworzenie systemów IVR o dowolnie skomplikowanej strukturze i funkcjonalności
  • zachowanie logiki konfiguracji i pracy systemu zgodnej z tradycyjnymi systemami PBX - konfiguracja systemu przez okienkową, intuicyjną aplikację, dostępne wszystkie funkcjonalności oferowane przez tradycyjne systemy central telefonicznych
  • "Call Center Ready" - rozbudowa o funkcjonalność Call / Contact Center, system obsługujący telemarketing, CATI, system badania opinii klientów możliwa w każdym momencie, bez potrzeby zakupu dodatkowego sprzętu, czy wykonywania czasochłonnych wdrożeń
  • dowolna pojemność - liczba abonentów wewnętrznych od kilku do kilku tysięcy, dowolna liczba łączy zewnętrznych do operatorów lub innych systemów telekomunikacyjnych
  • nowoczesne, gwarantujące wysoką jakość połączeń systemy telekonferencyjne obsługujące telekonferencje dla abonentów wewnętrznych i zewnętrznych
  • elastyczne, bardzo szybkie możliwości rozbudowy
  • obsługa technologii VoIP, ISDN (PRI,BRI) oraz POTS
  • możliwość integracji z innym, zewnętrznym oprogramowaniem przez CETEKOM IPPBX WebService (SOAP)
  • możliwość integracji z systemami:
    • Cisco Unified Communications Manager
    • Microsoft Lync 2010
    • Aastra NeXspan
    • MATRACOM 6500
    • Panasonic KX-TDA / KX-TDE
    • Alcatel 4400
    • Alcatel OmniPCX Office
    • Alcatel OmniPCX Enterprise
    • Avaya Communication Manager
    • Siemens HiPath

Pobierz szczegółową specyfikację CETEKOM IPPBX...

Zrzuty ekranu aplikacji do administracji i konfiguracji IPPBX

 

Ustawienia ogólne - wirtualna centrala pbx

Centrala PBX - Budowanie IVR

Kierowanie połączeń

Obsługa nagrań głosowych

Wirtualna centrala telefoniczna - Linie zewnętrzne

Ustawienia kolejki