O firmieContact CenterCentrale telefoniczneSerwis systemów telekomunikacyjnUsługi programistycznePlatforma VoIPSystemy wideokonferencjiUsługi operatorskieContact CenterContact Center KorzyściContact Center TechnologieContact Center Wsparcie techniczContact Center skalowalność

O nas

Nasza firma powstała w 1995 roku. Od początku swojej działalności zajmowała się telekomunikacją abonencką. Zdobyte doświadczenia poparte licznymi wdrożeniami i integracjami systemów telekomunikacyjnych pozwoliły nam w dobie technologii VoIP i programowych central telefonicznych na realizację własnych rozwiązań w zakresie central abonenckich IP PBX  i oprogramowania dla Call/Contact Center.

Obecnie jesteśmy wiodącym dostawcą oprogramowania IPPBX i Call/Contact Center. Dostarczamy systemy pracujące lokalnie u klientów albo w chmurze prywatnej lub publicznej. Realizujemy pełne wdrożenia wraz z integracjami z innymi systemami informatycznymi i tekomunikacyjnymi klientów zapewniając najwyższy stopień automatyzacji procesów operacyjnych. Dla każdego systemu zapewniamy wsparcie serwisowe powdrożeniowe.

Nasze rozwiązania charakteryzują się wysoką funkcjonalnością przy zachowaniu niskich kosztów. Skutecznie konkurujemy z najbardziej zaawansowanymi rozwiązaniami dostępnymi na rynku central telefonicznych IPPBX i systemów Call/Contact Center.