Contact CenterContact Center KorzyściContact Center TechnologieceteDialer - Auto DialerContact Center Wsparcie techniczContact Center skalowalność

Oprogramowanie Call Center CETEKOM – niezawodność przy dowolnym zadaniu

Oferowany przez CETEKOM system Contact Center jest narzędziem pozwalającym zrealizować szereg następujących zadań:

  • zorganizowanie skutecznego Działu Telemarketingu

Telemarketing to skuteczny i nieskomplikowany sposób na zwiększenie wyników sprzedaży przy zachowaniu niewielkich kosztów. Wprowadzanie odpowiednich oprogramowań i systemów Call Center... Czytaj więcej...

  • realizacja Biura Obsługi Klienta - kanał telefoniczny oraz e-mail

Biura Obsługi Klienta, które wykorzystują program do Call Center lub systemy Contact Center stanowiły do niedawna domenę tylko niektórych firm, korporacji, czy też banków. Jednak niskie koszty systemów telekomunikacyjnych przyczyniły się do tego, że oprogramowanie Call Center dostępne jest również dla mikroprzedsiębiorstw czy też w procesach windykacji. Program do Call Center zrewolucjonizował obsługę klienta... Czytaj więcej...

  • zorganizowanie efektywnej obsługi klientów przez e-mail

W obecnych czasach skuteczna komunikacja z klientami drogą mailową jest niezwykle istotna. Często poczta elektroniczna jest wyłącznym sposobem komunikacji z klientem. Dzięki niej możliwy jest każdy przepływ informacji - pytanie o ofertę, złożenie zamówienia i jego realizacja. Obsługa poczty elektronicznej jednak nie zawsze przynosi zadawalające rezultaty, dlatego coraz więcej firm decyduje się na profesjonalny system Call Center do windykacji czy obsługi klienta... Czytaj więcej...

  • wdrożenie kompleksowego rozwiązania dla usługodawców programu do Call Center

Adresatami naszej oferty z zakresu usług typowych dla Call / Contact Center nie są tylko klienci końcowi. Systemy i oprogramowanie Call Center dedykujemy również firmom dowolnej wielkości, świadczącym usługi Call Center... Czytaj więcej...

  • przeprowadzanie ankiet (CATI) z udziałem i bez udziału agenta

Systemy Contact Center umożliwiają realizację badania CATI (Computer Assisted Telephone Interview) czyli wspierane komputerowo wywiady telefoniczne są sposobem gromadzenia informacji poprzez ilościowe badania rynku oraz opinii publicznych... Czytaj więcej...

  • masowe przekazywanie informacji drogą telefoniczną

Często występują sytuacje, kiedy priorytetową kwestią jest dotarcie z przekazywanymi informacjami do znacznej liczby odbiorców (np. kampanie wyborcze). Wówczas niezmiernie istotna jest odpowiednia organizacja zadań, która przejawia się nie tylko we właściwym doborze treści, ale również w wyborze dedykowanego systemu Call Center... Czytaj więcej...