Contact CenterContact Center KorzyściContact Center TechnologieceteDialer - Auto DialerContact Center Wsparcie techniczContact Center skalowalność

Informacje ogólne

Niskie koszty systemów telekomunikacyjnych opartych o platformę Asterisk PBX i technologię VoIP przyczyniły się w ostatnich latach do upowszechnienia tych rozwiązań w branży Call Center. Problemem okazał się jednak brak narzędzi umożliwiających zrealizowanie usług Voice Contact Center na najwyższym światowym poziomie.

Podjęliśmy wyzwanie stworzenia innowacyjnych systemów teleinformatycznych, spełniających wysokie wymagania stawiane systemom Call / Contact Center. W przeciwieństwie do rozwiązań konkurencji, stworzyliśmy systemy call center ukierunkowane na procesy biznesowe prowadzone przez usługodawców Call Center. Dzięki temu uniezależniliśmy nasze rozwiązania od ograniczonej funkcjonalności platformy Asterisk PBX, wykorzystując jedynie jej podstawowe zalety: wydajność, solidność i nieodpłatność.