ceteDialer - Auto DialerContact CenterContact Center KorzyściContact Center TechnologieContact Center Wsparcie techniczContact Center skalowalność

Auto Dialer - ceteDialer

Nowoczesne firmy świadczące usługi Call Center oraz firmy posiadające własne działy telemarketingu, powinny posiadać system automatycznej realizacji połączeń telefonicznych.

Nasz firma oferuje autorskie, profesjonalne oprogramowanie typu Auto Dialer o nazwie ceteDialer.

ceteDialer zapewnia wysoką efektywność pracy konsultantów nie powodując strat na wizerunku firmy - tak jak w przypadku dostępnych na naszym rynku systemów typu Predictive Dialer.

ceteDialer oferuje następujące funkcjonalności:

  • Rozbudowany AutoDialer – możliwość realizacji kampanii typu:
    • Voice Broadcast – masowa realizacja setek tysięcy połączeń do kontaktów znajdujących się w bazach danych. Po odebraniu klient usłyszy zapowiedź. W naszym systemie klient może zostać ponadto skierowany na dowolne drzewo IVR. Może także przeprowadzać ankiety w pełni automatyczne, nie angażując konsultantów
    • Preview Dialing – telemarketer otrzymuje przed nawiązaniem połączenia kartę kontaktu zawierającą wszystkie informacje, historię rozmów, statusy sprawy itp. To telemarketer decyduje o tym, kiedy połączenie telefoniczne zostanie wykonane, może odłożyć sprawę do realizacji na później albo zignorować kontakt
    • Progressive Dialer – telemarketer otrzymuje kartę kontaktu zawierającą wszystkie informacje, historię rozmów, statusy sprawy itp., przed nawiązaniem połączenia, ale to system decyduje o tym, kiedy połączenie telefoniczne zostanie wykonane. Dzięki takiemu rozwiązaniu zmuszamy telemarketera do szybszego zapoznawania się z kontaktem i przyspieszamy tym samym realizację połączeń
    • Power Dialer - system zestawia połączenia z klientami i przekazuje podjęte przez nich rozmowy bezpośrednio do telemarketerów. Ten tryb pracy służy do masowego, szybkiego zestawiania połączeń między klientami, a telemarketerami.
  • Przedzwanianie kontaktów - funkcjonalność znacząco podnosi efektywność pracy konsultantów przy zachowaniu 100% pewności, że klient od razu po połączeniu trafi do konsultanta
  • Możliwość łatwego monitorowania wielu elementów kampanii telemarketingowych:
    • graficzna prezentacja bieżących statystyk związanych z pracą działu telemarketingu
    • bieżący status połączeń telefonicznych
    • bieżący status telemarketerów
    • zarządzanie połączeniami telefonicznymi w trybie on-line
    • zarządzanie konsultantami w trybie on-line
  • Raportowanie kampanii telemarketingowych – umożliwia tworzenie dowolnych raportów z efektywności działań telemarketingu. Do dyspozycji klientów oddajemy szereg raportów predefiniowanych oraz kreator raportów pozwalający na tworzenie zestawień o dowolnej zawartości i prezentujących dowolne dane
  • Panel konsultanta – pozwala na zwiększenie efektywności pracy telemarketerów, poprawną obsługę klientów i zautomatyzowanie pracy w jednym oknie roboczym. Elementy panelu:
    • Notatki z rozmów
    • Ankiety
    • Skrypty rozmów
    • Terminarz
    • Czat
    • Faks
    • SMS
    • Wbudowany telefon programowy - SoftPhone

Oprogramowanie ceteDialer jest częścią CETEKOM Call/Contact Center. Został zintegrowany na poziomie silnika teleinformatycznego, dzięki czemu konsultanci i koordynatorzy pracują w jednej aplikacji i nie przełączają się między okienkami. Posiadają spójną, jedną aplikację użytkownika, co zdecydowanie poprawia komfort i wydajność pracy.

Zintegrowane skrypty rozmowy z bardzo elastycznym kreatorem, pozwalają tworzyć scenariusze rozmów, które ściśle odpowiadają wymaganiom sytuacji biznesowych.

ceteDialer realizuje połączenia telefoniczne przez wszystkie typy łączy cyfrowych do operatorów telekomunikacyjnych – ISDN PRI (E1), ISDN BRI, VoIP (SIP), VoIP (H323), GSM w dowolnej ilości. System charakteryzuje się nieograniczonymi możliwościami rozbudowy i zwiększania wydajności.

Monitorowanie i raportowanie ceteDialer jest zintegrowane w CETEKOM Call / Contact Center. Monitoring całego procesu biznesowego zapewnia koordynatorom szczegółowy wgląd w jego przebieg: od realizacji połączeń po efektywność konsultantów. System generuje raporty dla procesu biznesowego. Pozwala stworzyć przewidywalne raporty oraz szablony raportów.

Oprogramowanie ceteDialer umożliwia konfigurację połączeń dla różnorodnych procesów biznesowych.